Telèfon Escola Lexia934170739 | Mapa Escola LexiaC/Gomis 102-104 (08023 - Barcelona) | Email Escola LexiaEsta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Blog de la Escuela Lexia

Pati Coeducatiu

La classe de la L4 a l'espai d'hort i sostenibilitat estem treballant els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible). I hem iniciat l'ODS 5 Igualtat de gènere.

Com a repte ens han proposat crear un pati coeducatiu. Els patis coeducatius són uns projectes que busquen la millora del pati per transformar les relacions de gènere, per millorar la gestió de conflictes i per garantir les mateixes oportunitats per a tothom. És a dir, un espai on nens i nenes ocupen el mateix espai, on no només el futbol és important.

Ho hem portat a la pràctica de forma puntual al nostre pati del matí de secundària, creant diferents espais i organitzant el material. Va ser tot un èxit, els alumnes que normalment no entraven a la zona de la pista van poder participar. En general, es van compartir moments amb més varietat de persones i noves relacions que normalment no tenen l'oportunitat de trobar-se. Ha estat una gran experiència, les opinions de tot l'alumnat van ser molt positives i ho tornarem a repetir.

Col.laboració Rebost Solidari

Els alumnes de la classe L3 i L4 continuem la nostra col·laboració amb el Rebost Solidari de Gràcia.

Després de l'èxit del recapte d'aliments, aquesta vegada participem en la CAMPANYA DE RECOLLIDA DE PRODUCTES D'HIGIENE MENSTRUAL per fer front a la pobresa menstrual, ja que moltes dones i nenes no poden accedir a aquests productes i això fa que no puguin desenvolupar-se en el seu dia a dia amb normalitat, havent de deixar d'anar a la feina i/o a l'escola per exemple.
US NECESSITEM! COL·LABOREU!

El día a día de les Classes Ferrocarrils

Concert Caixaforum

Senegal - Wikipedia, la enciclopedia libre

Divendres 10 de maig el grup de la L1 vam gaudir d'un concert molt interessant al caixaforum. Es tracta del "Teranga" que ens ensenya música tradicional del Senegal.

Us el recomanem!!!

Xef Alberto

Tapa't de tapes: Núvols de sucre

El 30 d’abril va venir a l’escola de convidat el pare del Jon, l’Alberto. Els va ensenyar com fer núvols de sucre i maduixa. Va ser una experiència molt maca poder compartir aquesta activitat tots junts i els núvols estaven per llepar-se els dits!

Parc de la Ciutadella

Parc de la Ciutadella de Barcelona, mucho más que un parque

El grup de la Tasketa hem fet una visita guiada al parc de la Ciutadella. Hem conegut els diferents edificis modernistes com l'hivernacle, l'umbracle, el museu de geologia i l'edifici de zoologia. També hem observat les diferents aus i la vegetació.

Parc del Trànsit de Montjuïc

Servei d'Educació per a la Seguretat | Guàrdia Urbana de Barcelona |  Ajuntament de Barcelona

El grup de la Tasketa hem anat a practicar els senyals de trànsit. Hem après  i recordat com hem de circular quan anem amb patinets i bicicleta. Coneixem i respectem els senyals com l'stop, el ceda el paso, els semàfors, els passos de vianants, les rotondes,…

Navegando acepta su uso. Saber más